Vanlig stilte spørsmål 

Fakta og prisinformasjon er gitt med forbehold om skrivefeil, prisøkninger, lager, eventuelt feilaktig produktbeskrivelse eller annen vareinformasjon.

Hvordan bytter eller returnerer jeg en vare?

Kunden står for fraktkostnaden ved retur. Kunden skal returnere produktet i uforandret tilstand, i original emballasje. Kunden får fraktdokumentene og returadresse ved å kontakte vår kundeservice på e-post: kontakt@With-Love.no.

Hvor mye koster frakten?

Ved bestilling tilkommer en variabel frakt avhengig av varens størrelse, men vi har en maks frakt på kr 79 NOK. Bestillingen din blir sendt innen 1-2 virkedager.

Angrerett og returrett

Kunden har alltid 14 dagers angrerett jfr. Angrerettloven. Angreretten gjelder kun om produktet er i uforandret stand. Angrefristen løper fra den dagen kunden mottar varen. With Love betaler tilbake din kjøpesum senest 14 dager etter at det returnerte produktet har ankommet With Love.

Kunden står for fraktkostnaden ved retur. Kunden skal returnere produktet i uforandret tilstand, i original emballasje. Kunden får fraktdokumentene og returadresse ved å kontakte vår kundeservice på e-post: kontakt@With-Love.no.

Om kunden vil bytte et produkt skal produktet returneres, etter det vil With Love betale tilbake kjøpesummen og kunden kan legge en ny bestilling.

Kommer det moms i tillegg når jeg mottar bestillingen?

Momsen er alltid inkludert i prisen du ser i nettbutikken.

Har min bestilling gått igjennom?

Hvis du er usikker på om bestillingen har gått igjennom, er det flere måter å sjekke dette på:

  • Når du har gjort en bestilling, vil det dukke opp en side med overskriften ”Takk for din bestilling»
  • En ordrebekreftelse skal ha blitt sendt til e-postadressen du har oppgitt.
  • Du kan se din ordre når du logger inn på nettsiden under ”Mine sider”.
Kan jeg legge til/bytte varer på min bestilling?

Etter at bestillingen er godkjent, kan vi ikke legge til flere produkter i samme kjøp. Men legger du en ny bestilling for produktet/produktene du vil legge til, trekker vi selvsagt av prisen for dobbel frakt. Vi pakker bestillingene raskt, så er det noe du vil endre, send en e-post til vår kundeservice på kontakt@with-love.no eller ring 99238015

Når blir bestillingen sendt?

Alle bestillinger blir sendt innen 1-2 virkedager avhengig om varen er på vårt lager. Det tar 3-5 dager på hverdager innen du får din bestilling avhengig av postgangen. 

Hva gjør jeg hvis jeg har fått feil vare?

Har du fått feil vare levert til deg, eller at varen ikke er i forventet tilstand kan du kontakte vår kundeservice på kontakt@with-love.no eller telefon 99238015. Vi kontakter deg innen 1 virkedag.

Hva gjør jeg hvis jeg vil klage på en vare?

Når det gjelder klager følger With-love.no norsk lov og Forbrukerrådets retningslinjer. Kontakt oss alltid på 99 23 80 15 eller kontakt@with-love.no før du sender varen tilbake. Ta et bilde/video av skaden og send det sammen med en forklaring til vår kundeservice.  Vi kontakter deg innen 24 timer på hverdager med instruksjoner på hva du skal gjøre. Vi står alltid for fraktkostnadene når det gjelder klager og reklamasjoner.

I tilfelle tvist 
Eventuelle tvister skal avgjøres ifølge norsk lov. with-love.no følger alltid Forbrukerrådets retningslinjer. 

Kan jeg endre leveringsadressen etter at bestillingen er lagt?

Dersom vi ikke allerede har sendt bestillingen, gjør vi alltid vårt beste for å endre adressen. Vennligst send en e-post til vår kundeservice kontakt@with-love.no og skriv ”Feil leveringsadresse” i emnefeltet. Deretter skriver du ordrenummeret og riktig adresse i e-posten. Vi bekrefter endringen når den er gjort. Merk at du aldri kan endre adressen hvis du har valgt å betale med faktura, ettersom ordren av sikkerhetsgrunner må sendes til den adressen du er registrert på.

Jeg kan ikke bestille flere av en vare – hva betyr det?

Hos oss kan man bare bestille det antall varer som finns på lager. Årsaken til dette er at vi vil holde våre raske leveringer. Du vil derfor ikke kunne kjøpe flere varer enn det vi har på lager, og systemet vil automatisk gå tilbake til det antall varer vi har.

Den varen jag ønsker er slutt på lager – Kommer den inn igjen og når?

Hvis en vare er slutt på lager, ber vi deg kontakte vår kundeservice på kontakt@with-love.no . Fortell oss hvilken vare det gjelder og hvilken størrelse du ønsker. Vi vil svare deg innen 24 timer på hverdager.

Produktet jeg kjøpte er nå på salg, kan du refundere meg?

Det er veldig vanskelig for oss å vite om og når noe vil komme på salg. Som et resultat av dette, kan vi ikke refundere mellomlegget om en vare går ned i pris etter at du har gjort et kjøp.

Hva skjer hvis min bestilling blir forsinket?

Hvis det blir noen forsinkelser har du rett til å heve kjøpet dersom du ikke godkjenner den nye leveringstiden. Hvis du vil annullere kjøpet og du allerede har betalt, fører vi tilbake pengene på det kortet du betalte med under en av de nærmeste dagene.